Det blev för mycket

Jag hade haft mötet med chefen och försäkringskassan angående återgången till arbetet , och efter nästan en timmes diskuterande slutade det med att jag börjar redan på måndag på 25% , jag vill tillbaka till jobbet men det blev så snabbt helt plötsligt men jag tror det kommer gå bra , och skulle det mot förmodan inte göra det så får man lösa det då , jag håller mig positiv .
 
Men efter en sån dag så blir jag slut , så när jag sen kom hem så ville jag bara vila ögonen lite vilket resulterade i att jag sov i nästan 4 timmar , kort efter jag vaknat så ringer en kompis och frågar om vi skulle ut , det är en pub i stan som har öppet på torsdagar på kvällen och efter att funderat på det lite , så jomenvisst , vi går ut , fira att det händer lite i mitt liv igen.
 
Jag hade jättekul ute , många skratt och mycket dans , men tok för mycket sprit , jag får ju inga luckor oavsett mängder alkohol jag häller i mig längre så jag kommer ju ihåg allt jag säger och gör , och jag hade verkligen kul men i morse när jag vaknade till vid 7 bakfull som satan och inser att jag har 7 timmar på mig att återhämta mig innan barnen kommer så ville jag bara skjuta mig själv .
 
Men jag gjorde det , åt massor , drack mycket vatten och sov stötvis fram till 12 när jag insåg att jag inte kommer kunna somna om mer , och när barnen sen dök upp två timmar senare så hade yrseln, alkoholsvettningarna och huvudvärken försvunnit och jag tackade min lyckliga stjärna att jag fick ihop det , jag hade kunnat undvikt detta helt om jag hållt mig nykter eller åtminstonde inte druckit dom mängderna som jag gjorde , men det sket sig fullständigt den här gången.
 
Igår hade jag även beställt en baddräkt från märket ironfist , och när brevbäraren delade ut den idag trodde jag inte det var sant , att paketet hann fram från torsdagkväll till fredag morgon kändes helt bisarrt men dom hade hunnit med den överdrivet snabba leverans .
 
 
 
Så himla snygg , satt som ett smäck , ûbersnabb leverans och är beställd från Riotlab
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fienden.blogg.se

Ocensurerat om att leva med psykisk ohälsa

RSS 2.0