Gjorde inte det jag skulle

Skrev ju i gårdagens inlägg om uppgiften jag hade fått från kbt:n och givetvis har jag ju inte påbörjat den , tänkte att jag faktiskt skulle göra det idag men har redan missat att klocka diskningen , men jag tänkte att jag fyller dagen med saker att klocka , tex hade jag behövt ta itu med lite av dom växter som inte verkar må allt för bra , behöver även städa lite grann och så har jag tvättstugan men den klockar jag inte eftersom det inte riktigt går att styra.
 
Varför jag inte gjorde uppgiften igår hade mer med att jag valde att ha en måbra dag med extra lyx på en tisdag och försvann i både serier och smyckestillverkning , gottade mig även med frukt,ost och vin mitt i allt detta och det var länge sen jag la en heldag på att bara njuta av mig och mitt .
 
Jag fick även hem pärlbeställningarna jag gjort under helgen så det fanns nytt material att arbeta med vilket jag bara älskar att göra .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fienden.blogg.se

Ocensurerat om att leva med psykisk ohälsa

RSS 2.0