Jag ger upp lite grann

Dagarna flyter ihop och jag kommer av mig, påbörjar jag ett projekt så försvinner ett annat, energin fördelas inte som jag vill. 
 
Sover sämre och sämre för varje natt igen som gör mig ännu mer disträ, jag försöker få ihop mitt liv och vissa dagar går bättre än andra, jag har påbörjat min smyckestillverkning igen tex, som jag tycker är jättekul, även kommit igång med målandet men varje sak jag lägger till gör att något annat försvinner. 
 
Dagboken är en sådan sak, jag vill faktiskt fortsätta blogga men det finns begränsningar, jag hade velat skriva varje dag men just nu går det inte, jag får leva med det trots att jag hade behövt den,en känsla av misslyckande trots att det inte är så. 
 
Fortsätter med kbt behandlingen, den fungerar såhär långt, jag får nya hemuppgifter för varje gång och jag gör dom till och med, delvis i alla fall, dagboken är en sådan uppgift, måste skärpa mig. 
 
Det har inte hänt speciellt mycket dock sen sist, setralinet börjar fungera så depressionen börjar vika sig så men dom övriga problemen kvarstår, men det gör att jag inte dippar lika hårt som innan i alla fall, en dag i taget. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fienden.blogg.se

Ocensurerat om att leva med psykisk ohälsa

RSS 2.0