Jag har missat

4 dagar , så dag 25 blir det nu och så ska jag försöka återskapa dessa , tyvärr kan jag inte säga att jag inte haft tiden , men jag har bara inte orkat skriva dagligen trots att jag egentligen vill , det stör mig något enormt när jag "misslyckas" med mina mål .
 
Lördag: eftersom jag som sagt inte skrev samma dag så försvinner vissa delar , jag glömmer bort saker som inte känns relevanta som tex sinnestämmning så det blir bara vad jag hade för mig istället , jag vaknade upp hos killen vid 10, efter att spenderat halva natten med att se beavis och butthead avsnitt från -11 , vi gjorde oss i ordning och lämnade hans ställe vid 12 tiden för att åka iväg på loppis( jag älskar second hand ,loppisar , vintage i alla dess former) , det jag hade förträngt var att det även var marknad den dagen så dubbel lycka trots att jag spenderade mina pengar på mat istället för att fynda , men jag gillar käk så det var ju inte dåligt i sig .
 
Efter cirka 2 timmar av strosande runt området så åker vi tillbaka , killen släpper av mig hos mig då jag behövde ta hand om katten och mig själv lite grann , fixade lite käk , duschade , diskade m.m .
 
Senare på kvällen var det hemmafest hos killen , så ja det var som det brukar på hemmafester, musik , alkohol och många skratt under kvällen , jag tog det dock relativt lugnt för en gångs skull , inte för att jag hade något jag behövde uträtta på söndagen utan bara för att jag inte riktigt kände för något annat.
 
Söndag: ni kan ju gissa vart jag vaknade upp på söndagen , jo nämligen hos killen och utan någon som helst bakfylla , kände mig rätt tacksam över att jag tog det lugnt så man kunde njuta av söndagen istället för att bara försöka återhämta sig från dagen innan.
 
Vi låg och drog oss rätt länge för att sen laga middag som frukost , kolla på film , spela lite spel och bara vara och ta det lugnt , först vid 8 på kvällen kom jag hem trots att vi inte riktigt gjorde någonting , tog ett långt bad väl hemma för att sen i princip direkt gå och lägga sig .
 
Måndag: Igår var stressig för mig , jag hade först kbt behandling på morgonen , hos teraputen jag inte gillade , som jag efter den sessionen faktiskt börjar gilla , för att sen ta mig hem igen och förbereda för tvättstugan , därefter tog jag äntligen tag i deklarationen , fixade med tvätten i tvättstugan , sen iväg till barnens skola då dottern hade utvecklingssamtal , tittade in på jobbet efter det och sen tillbaka för att fixa middag och göra klart med tvätten .
 
Kom däremot inte i säng förens vid 3 på morgonen ändå men det är sömnsvårigheter och inget annat , spenderade några timmar att se på diverse serier .
 
Tisdag: idag alltså , hade ställt klockan på halv 11 då jag hade lovat att gå på second hand med en kompis , men eftersom jag var uppe så sent så gick det jävligt trögt att komma upp , men jag gjorde mig i ordning efter att dragit mig i en halvtimme för att sen promenera till butiken .
 
Väl där så hittade jag en 50 tals inspirerad klänning som jag blev förälskad i direkt , min vän hittade dock inget så efter jag hade handlat så begav vi oss på promenad till stan där vi tog en fika innan hon skulle börja jobba och jag promenerade hem igen.
 
Vid det här laget var jag rätt så mör i benen när jag väl kom hem sen , då plingar det till i mobilen , mitt ex hörde av sig och frågade om vi skulle fika , han bjöd och jag är inte den som säger nej till fika , så det var bara att ta på sig skorna och gå igen , allt detta promenerande är för att jag inte fyllt på mitt busskort och det är tajt med pengar.
 
Fikade och snackade lite skit när jag väl kommit fram till stan och nu började både ena benet och foten göra ont , jag har ju varit rätt så still på sistonde så jag är ur form som få insåg jag , men exet erbjöd sig skjutsa mig och eftersom jag kände att denna fikan var bättre än förra där jag skällde ut honom tackade jag ja till detta .
 
Han skjutsade hem mig och så snackade vi lite mer skit en stund och så åkte han hem till sitt , jag tog ett bad , käkade lite och nu skriver jag här och har fortfarande ont i foten , benen lär nog kännas i morgon .
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fienden.blogg.se

Ocensurerat om att leva med psykisk ohälsa

RSS 2.0