Ny vecka , nya tag

Jag börjar veckan med att vilja isolera mig från omvärlden , bara hålla på med mina smycken, målningen och ha katten som sällskap , så givetvis börjar folk dra i mig direkt .
 
Vi måste ta en fika under veckan , ska vi ses på en fika , du , vi behöver ses , vad görs , ska vi ses , vad hittar du på .
 
Jag är glad över att jag har vänner så det är inte det men jag har perioder när jag behöver ensamheten men vill ändå inte verka som ett as , så jag gör som alltid , skiter i vad jag vill/behöver och ställer upp , första fikan är idag vid halv 5 och jag har inget busskort så det kommer bli en nätt promenad på 8 km fram och tillbaka , motion visst men när man inte vill är det inte lika kul.
 
Kom inte isäng förens vid 3 i natt och fick med hjälp av sömntabletter faktiskt sova ut , men nu är man ju seg som knäck istället , sova med en halv dag förstörd som biverkning , eller inte sova och inte orka något , pest eller kolera , det som gör att jag väljer att inte ta sömntabletterna i största mån är dock faktiskt viktökningen , jag har inte lust att vara både dålig och småfet ,jag bryr mig inte om hur andra ser ut oavsett storlek men jag är till och från sjukligt besatt av inte väga mer än en viss vikt , jag håller mig inom normalt bmi men gränsen vad som är max är hårfin.
 
 
En mindre kvällsdos , det fattas 3 tabletter som är vid behov , morgondosen ser ungefär likadan ut
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fienden.blogg.se

Ocensurerat om att leva med psykisk ohälsa

RSS 2.0