Dag 10

Idag har jag inte varit den mest produktiva dagen, vaknade vid 11 tiden och var löjligt trött men kände ändå att det var dags att gå upp. 

Gjorde mig iordning, fixade det obligatoriska kaffet och begav mig ut på balkongen för att njuta av solen, lyckades somna efter jag druckit upp kaffet , sover nästan 2 timmar och när jag väl vaknar igen så kan jag knappt hålla ögonen öppna. 

Går in och kraschar i sängen , somnar direkt och lyckas sova bort hela dagen, har varit uppe ca två timmar och spenderat dessa med att käka godis, dricka te, måla på en tavla jag inte rört på 2 år och att skriva detta inlägget,ska faktiskt försöka sova igen snart så jag inte vänder på dygnet helt och hållet. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fienden.blogg.se

Ocensurerat om att leva med psykisk ohälsa

RSS 2.0