Dag 6, del 2

Vid 10 tiden bestämde jag mig för att bege mig ut och valde att idag igen åka in till stan,eftersom bankkontot kommer vara magrare framöver så hade jag bestämt mig för att hålla igen, men strosa kan man alltid göra. 

Det gick jättedåligt, jag spenderade alldeles för mycket pengar igen, visserligen är räkningarna betalda och mat finns i drivor hemma (än så länge)  men planen var att se till att det fanns en liten buffert. 

Jag ångrar inte det jag handlade men det är inget man måste ha, kommer hem med bland annat fjärilstavlor, jag älskar fjärilar nämligen men det kastade mer än vad jag borde lagt ut, den trösten som finns är att jag i alla fall fick det fint hemma, någonting som är viktigt för mig är nämligen att jag trivs i min lägenhet, oavsett vad andra tycker. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fienden.blogg.se

Ocensurerat om att leva med psykisk ohälsa

RSS 2.0