Lite snabbt

Jag fick i uppdrag av min nya terapeut (som jag inte gillar än) att skriva dagbok privat,bara för mig. 
 
Men jag kände att varför vara tyst om det, jag hade uppskattat om det fanns fler med liknande erfarenheter och känna att man inte är ensam även om det känns så. 
 
Jag lider av det mesta känns det som, ångest, panikångest, depressioner,post-traumatisk stress, delvis adhd och asperger m.m.
 
Jag är både fullt fungerande i samhället med jobb och barn osv, samtidigt som jag ibland inte kommer ur sängen pga ovan.
 
Mitt mål med denna blogg är just en dagbok för mig men även att ge en bild av hur det kan se ut när man lever med psykisk ohälsa. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fienden.blogg.se

Ocensurerat om att leva med psykisk ohälsa

RSS 2.0