Dag 14

Igår var som sagt en bra dag , jag gick hela dagen utan några panikångestattcker eller annan nedstämdhet , det var fruktansvärt länge sen jag gick en hel dag fri från sådant , jag har varit sjukskriven i ca 8 veckor nu men mina problem började ordentligt redan för över ett halvår sedan och innan det har jag kämpat sen jag var liten egentligen men inte kunnat greppa vad som var fel .
 
Idag så har det var en rätt bra dag med men inte lika felfri som gårdagen tyvärr , det har inte hänt speciellt mycket heller för den delen , vaknade upp hos killen tidigt i morse men massor med mys och gos, vi käkade lunch tillsammans med en kompis till honom , som visserligen är vän med mig med men inte på samma sätt , kollade på en dokumentär för att sen vid 2 tiden bege sig hem igen .
 
Det är ju nämligen min barnhelg igen , och jag har saknat dom enormt som alltid och det är så härligt när dom dyker upp men det är precis lika svårt , jag har inte den orken jag önskar jag kunde ge dom , det är tacksamt att det är fint väder idag så dom kan leka  på gården för deras mamma är tamefan inte rolig just nu , jag försöker men det jag gör är att täcka det basala .
 
Lite kärlek , lite mat ,ser till att dom är hela och rena , men bege sig ut på större äventyr ligger inte på kartan , jag hade velat göra något kul med dem , men ja , som det ser ut nu så är lekplatsen utanför huset det längsta jag kan erbjuda , det och handla på willys ungefär, så det är det jag har gjort idag .
 
Middagen idag fick bli korvstroganoff , det var löjligt länge sen jag lagade det så det var extra gott , den extra kicken i den är ,Satan i Gatan habanero sås , några droppar ger en fin hetta utan att överdriva , men bara en droppe på fingret är inte lika mumsigt ,så het sås , rekommenderar den starkt .
 
Inget mög ,bara kvalitet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fienden.blogg.se

Ocensurerat om att leva med psykisk ohälsa

RSS 2.0