Så var helgen slut

Och jag har för första gången på länge faktiskt haft en barnfri , nykter helg , egentligen borde jag göra så oftare , för är det något som ställer till ångesten så är det ju alkoholen, är alltid nykter när jag har barnen , vill hålla mig skärpt , men det är skönt att bara supa bort sig när man mår dåligt , det är en sån enkel utväg , men inte den smartaste .
 
Spenderade helgen med killen , han kom hem i torsdagskväll efter varit borta under veckan ( har skrivit det innan att han jobbar lite här och var runt landet under veckorna) och passade på att bara vara , det var länge sen nu , annars försöker man klämma in så mycket man kan under den korta tid som finns.
 
Helgen som kommer, när jag har barnen så blir det middag hos hans mamma och med hans syskon på valborg ,tyckte det var trångt när vi var där på påskmiddag och då var inte mina barn med , ska bli intressant vart vi ska få plats någonstans ,men det är mysigt när man är många.
 
Under veckan har jag kbt behandlig och så ska jag ha möte på min arbetsplats med chefen och försäkringskassan om fortsatt anställning och en planering över hur mitt arbete ska se ut i framtiden , för som det varit klarar jag uppenbarligen inte av helt enkelt , så jag är lite uppjagad över detta .
 
 
 
 
härligaste enhörningen kommer ifrån här
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fienden.blogg.se

Ocensurerat om att leva med psykisk ohälsa

RSS 2.0