Dag 11

För att kompensera för gårdagens överdrivna sovande, vaknade jag istället straxt efter 9 i morse, tänkte försöka vara lite mer produktiv idag. 
 
Dagen är rätt enkelt planerad, jag har tvättstugan vid 2 och fram tills dess skall jag på soffjakt, secondhand får det bli så (som jag skrev i ett Inlägg)eftersom resursbank inte anser att jag är kreditvärdig. 
 
Trots att jag inte ska bestiga några berg i dag så är kroppen redan spänd och alert, jag har fått ta lugnande redan och då har jag varit uppe en timme bara och tog nattmedicin igår,jag vill inte vara nervös, för det är det som händer nu, jag har inte ångest utan jag är lika nervös som om jag skulle hålla tal inför 1000 pers. 
 
Saknar sommaren (gammal bild)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fienden.blogg.se

Ocensurerat om att leva med psykisk ohälsa

RSS 2.0