Dag 12 , del 2

Skulle ju måla var planen men som alltid när jag har en plan , så händer det något helt annat , visserligen är det inte dags att sova än men , jag har spenderat antal timmar på att istället sköta om mina växter,det har planterats om , duschats av , flyttat runt , kastats , sprejats med blad bladglans , gjort rent i fönstrena m.m 
 
När jag väl sen var klar så var jag ju givetvis trött igen förstås och kände att jag hellre kollar på en film och väntar på målandet lite , men jag måste ju även äta så visst tusan i mitten av filmen var det dags att göra middag.
 
Jag blir lite trött på mig själv , det borde inte vara så svårt att lägga fokus på en sak i taget men det går inte , när jag i söndags var på Mio möbler tex så stod jag och pratade med min närmaste vän , vi kikade på ljus , när jag mitt i min egen mening brister ut , titta vilka häftiga elefanter! bara för att dom råkade hamna i mitt synfält .
 
Nedstämdheten verkar ha lämnat mig för stunden och även om jag är blixtertrött(anledningen kan du läsa om i föregående inlägg) så just nu är det faktiskt riktigt bra , jag känner att jag ändå fått något vettigt gjort för en gångs skull och inte bara sitter på min feta röv och sen har dagen bara passerat och det är dags att gå och lägga sig igen.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fienden.blogg.se

Ocensurerat om att leva med psykisk ohälsa

RSS 2.0