Dag 3, del 3

Efter dagens berg-och-dalbana så har tröttheten tagit ut sin rätt,  tvätten blev klar men vika/hänga undan den får ske förhoppningsvis i morgon, ska bara renbädda min säng sen är det dags för mig att ta min nattmedicin och gå och lägga mig. 

Trots att jag är trött och troligtvis skulle klara av att somna är mitt problem med sömnen att den är kortvarig, jag sover någon timme, vaknar ofta av mardrömmar, somnar om och fortsätter så tills jag antingen ger upp eller det är dags att stiga upp, med nattmedicinen så slipper jag vakna. 

Denna kväll har spenderats (utan episoder)med att titta på film och jag har målat i min målarbok för vuxna,  boken som jag håller på och läsa får ligga på hyllan till i morgon. 

Målarboken är otroligt givande, tiden försvinner av sig självt när man målar samtidigt som jag gör något jag gillar,  att måla på frihand har jag fått avstå, jag får inte den kreativa sidan i mig att vakna längre och jag hatar det,boken har blivit ett substitut tills,förhoppningsvis, jag klarar av att måla på eget bevåg igen. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fienden.blogg.se

Ocensurerat om att leva med psykisk ohälsa

RSS 2.0