Dag 6

Den nya medicinen skulle hjälpa mot sömnen bland annat , starkt sömngivande med lång efterverkan. 

Jag kunde inte somna som jag hade hoppats på, först vid 11 tiden på natten tror jag att jag somnade, vaknade kvart över 6 på morgonen, klarvaken men inte utvilad. 

Gick upp, gjorde i ordning kaffet som vanligt, gjorde i ordning mig själv medan kaffet puttrade på spisen (mockabryggare),  la gårdagens disk i blöt och matade katten, trots den dåliga sömnen så mådde jag rätt bra, kanske medicinen hade fungerat ändå, bara inte som jag trodde. 

Tog på mig ett par ballerinaskor, jackan, tog med mig koppen med nybryggt kaffe ut på balkongen för att röka, blickade ut över gården och kände inre frid, det känns som om att det kommer bli en bra dag idag. 

(En gammal bild men dagens mulna himmel kändes inte lika rolig att lägga upp)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fienden.blogg.se

Ocensurerat om att leva med psykisk ohälsa

RSS 2.0