Dag 7

Det har nu gått en vecka nu, sedan jag påbörjade denna dagbok, en uppgift jag hade fått av min terapeut. 

Meningen är att jag ska kunna reflektera, komma ihåg och eventuellt göra annorlunda beroende på om jag återupprepar mitt beteende i vissa situationer. 

Jag lär mig inte ett skit av mig själv än sålänge rent ut sagt, möjligtvis mår jag sämre när jag ser vilka dagar som inte fungerat,ser att jag inte fungerar optimalt, ser hur jag ramlat ner från den del i mitt liv som var bra och stadigt, där jag i alla fall trodde jag hade kontrollen.

Jag försöker reflektera över det jag skrivit men lämnas bara av ångest, för än så länge ser jag inget beteendemönster, något jag kan ändra, något jag kan påverka, det kanske kommer men jag är inte där än. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fienden.blogg.se

Ocensurerat om att leva med psykisk ohälsa

RSS 2.0