Dag 8

Jag vaknade runt halv 11 idag med en djävulsk medicinhuvudvärk, tyvärr är det en vanlig biverkning när man antingen börjar eller höjer dosen på min medicin mot depression och för min del är det en höjning läkaren ordinerat. 

Tittade ut genom fönstret och såg att solen lyste, det var ett par dagar sedan det var bra väder senast,så jag valde att sätta mig på balkongen. 

Tog min frukost (vilket innebär kaffe och vatten idag) på balkongen i solen och bara njöt,tänkte att det lika bra att passa på innan jag ska iväg på andra äventyr idag. 

Än så länge har jag inte haft några episoder av vare sig ångest eller nedstämdhet så det känns som att det kommer bli en bra dag, kanske gårdagens gråtattack precis innan jag skulle sova lättade på trycket. 

Satt och slötittade på gamla South Park avsnitt igår(efter sista inlägget) när helt plötsligt från ingenstans minnen från förr började sippra igenom och jag började gråta och det tog nästan en halvtimme innan jag kunde sluta,minnena är min värsta fiende,jag kommer aldrig riktigt vidare pga dom, för dom ligger alltid där och bakgrunden och lurar. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fienden.blogg.se

Ocensurerat om att leva med psykisk ohälsa

RSS 2.0