4 timmar

Det var allt jag fick inatt av sömn,  tänkte att jag skulle få sova ut lite för en gångs skull men vaknar tidigare än vanligt med huvudvärk på det. 

Jag hatar denna sömnlösheten, för när det sen är mitt på dagen är jag så fruktansvärt trött igen men jag håller mig vaken för att få sova på natten istället men det hjälper inte, jag kan heller inte tänka mig att det räcker med bara 4 sömn för det är allt min kropp behöver. 

En god natts sömn utan att vakna av dåsighet som jag får av sömntabletterna hade varit guld värt, det är antingen ingen sömn eller överdriven. 


Ett av målarprojekten jag hållt på med under veckan som gått. 
Isabel
2016-04-24 @ 11:43:35
URL: http://nouw.com/isabelsresa

Åå vad fint! Har du målat allt eller bara färglagt? :D

Svar: Tackar men ja detta är bara färglagt , målar på frihand också men då med akrylfärg :)
Lepidoptera




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fienden.blogg.se

Ocensurerat om att leva med psykisk ohälsa

RSS 2.0