Dag 19

Jag ökade dosen på medcinen enligt läkaren och det tog nästan en timme innan jag började känna mig trött , men när det väl kickade in gick jag och la mig igår och jag sov faktiskt , inte så länge som jag hoppats men jag sov som sagt vilket är ett stort framsteg.
 
Samma medicin ska ju även ta udden av ångesten , det gör den defentivt inte , då  jag vaknade med riktigt illa ångest i morse , tog någon timme innan den började lägga sig .
 
Vanliga frukosten gjordes i ordning , dvs kaffet , matade katten och tänkte sätta mig på balkongen men det visade sig att solen var bara på snabbesök , den gick i moln ungefär 15 minuter efter jag satt mig och det blev helt plötsligt alldeles förr kallt för balkonghäng , rökte en cigg , drack upp kaffet och gick in igen, satt mig i soffan började läsa i boken istället .
 
Efter ca en timme av läsande så dök posten upp och extra glad blev jag då töjsmycken jag betställt från Tribe  droppade ned i lådan , inte för att jag inte visste vad jag beställt men deras saker är alltid lika snygga som dom verkar vara på deras sida , annars vet jag man beställt något och får hem smycken som inte alls uppfyller det man tänkt sig .
 
Valde 2 timmar senare att faktiskt laga middag , hela påskhelgen tex bestod majoriteten av min föda av godis och mackor istället för riktigt mat, det fick bli lammkotletter med bönragu , slog på stort för en gångs skull , gott blev det också .
 
Resten av kvällen har bestått av alla kolla på serier och bara slappa , får se om jag tar tag i målandet ikväll igen men det känns som det bara kommer blir just serier eller film egentligen.
 
 
3 m.m av ben
 
 
3 m.m i trä
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fienden.blogg.se

Ocensurerat om att leva med psykisk ohälsa

RSS 2.0