Dag 20 och 21

Första gången jag missat en dag att skriva men för att vara ärlig så spenderade jag förmiddagen och eftermiddagen med att bara vara,så det fanns faktiskt inte så mycket att skriva om heller. 
 
Jag lagade lite mat, diskade, matade katten och annat vardagligt, kände att jag behövde för en gångs skull inte vara igång, inga möten, inga barn, inget någonting av något och det var så skönt, däremot hade jag kunnat skrivit igår ändå men på kvällen fick jag ett litet pling om en hemmafest och eftersom dagen sett ut som den gjorde valde jag att gå. 
 
Sov heller inte hemma så jag kom hem först vid 4 på eftermiddagen idag, det jag gjorde innan jag kom hem var att käka,kolla på film och allmänt slappande plus en liten tur till affären för att köpa lite coca-cola, mjölk och lite andra förnödenheter. 
 
Och idag har dagen sett lika inspirerande ut som gårdagen med middag, mata katten, diska osv, så det finns inte så mycket att lägga till men meningen med detta är förutom själva dagboken just kontinuiteten, jag som är så dålig på det måste kämpa emot mig själv och faktiskt fortsätta det jag börjat även dagar jag finner det meningslöst. 
 
 
 
Töjsmycket åt rätt håll och åt "fel" håll, jag är skitnöjd med det 💕
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fienden.blogg.se

Ocensurerat om att leva med psykisk ohälsa

RSS 2.0