Dålig dag

Idag har jag en riktigt dålig dag som är fylld med massor med ångest , jag har försökt koppla av på balkongen med en god bok , men har inte riktigt fått ro , så jag har suttit och läst och stressrökt halva dagen.
 
Försökte börja dagen med att göra en riktig brakfrukost för mig och barnen , för att sen gå iväg och handla lite lördagsgodis och fokusera bort tankar , det har varit omöjligt , jag får inte ro , känner mig gråtfärdig trots att inget är egentligen fel , det kan vara att jag vet att jag ska börja jobba som spökar men jag tror inte det , det borde komma i morgon i sådana fall tycker jag men det är ju det som är problemet med ångest , den har inga fasta rutiner och kommer när man minst anar det .
 
Jag hoppas det ska bli bättre , känner mig som en dålig mamma när jag är såhär , men barnen är ute på gården och leker så dom slipper se det hela , men ångesten har ett hårt grepp om mig idag och troligtvis så kommer det inte släppa förens jag somnat , hatar det här , det har varit bra ett tag nu så det är som att få en käftsmäll.
 
 
Balkongens blommor fortsätter att försöka pigga upp mig i alla fall
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fienden.blogg.se

Ocensurerat om att leva med psykisk ohälsa

RSS 2.0